Het lukt niet om de pagina die je zocht op voetbal.nl te laden.
Op dit moment is de website in onderhoudsmodus. Probeer het later nog eens.
Gebruik je een adblocker? Probeer deze uit te zetten en laad de pagina opnieuw.
Log in met je KNVB Account of maak een nieuw KNVB Account aan.
KNVB.nl
Voor nieuws en ondersteuning van het Nederlandse voetbal.
Oranje
Het officiële kanaal van de KNVB voor alle Oranjefans.
Voetbal.nl
Hét platform voor uitslagen, standen en programma voor amateurvoetballend Nederland.
Eurojackpot KNVB Beker
Voor het laatste nieuws, uitslagen en programma van de Eurojackpot KNVB Beker.
Eurojackpot Vrouwen Eredivisie
Het officiële kanaal van de Eurojackpot Vrouwen Eredivisie met het laatste nieuws, programma, standen en alle samenvattingen.
Rinus
De online assistent voor alle jeugdtrainers van Nederland.
KNVB Campus
Voor de teams van morgen.
KNVB Shop
De officiële webshop van de KNVB.
KNVB Ticketshop
Het officiële verkoopkanaal voor de KNVB. Koop hier je tickets voor Oranje en de Eurojackpot KNVB Beker.
Dugout
De digitale leeromgeving van de KNVB
Eén Tweetje
De online community voor bestuurders in het amateurvoetbal.
KNVB Expertise
Kennis- en innovatiecentrum voor Betaald Voetbal.
Foto: Voetbal.nl
Voetbalmedia en PXR gaan samenwerken. PXR wordt vanaf 1 augustus verantwoordelijk voor de verkoop van commerciële advertentieruimte op en in de Voetbal.nl website & app. Met deze strategische samenwerking breidt PXR zijn expertise uit naar een unieke doelgroep: die van het Nederlands amateurvoetbal.
Voetbal.nl is hét platform voor amateurvoetballend Nederland, met maar liefst 1,4 miljoen gebruikers. De app en website worden gebruikt door spelers, trainers, ouders en fans van alle leeftijden. Dankzij de samenwerking met PXR kunnen merken nu gerichter en effectiever adverteren binnen deze grote groep voetballiefhebbers.
"We zijn enorm trots op deze samenwerking", zegt Ernst Keyzer, CEO van PXR. "Voetbalmedia heeft een uniek bereik in het amateurvoetbal. Hun sterke content en trouwe gebruikersbasis gecombineerd met onze expertise in digitale media en datagedreven advertentieverkoop zorgt voor een krachtige propositie voor adverteerders." Keyzer vervolgt: "Met onze ervaring als uitgever van onder meer VI.nl en VoetbalPrimeur.nl weten we hoe je voetballiefhebbers écht bereikt."
"Met PXR halen we een partner in huis die precies weet hoe je online bereik omzet in waardevolle campagnes", aldus Felix van der Kooi, directeur van Voetbalmedia. "Deze samenwerking stelt ons in staat om ons nog meer te richten op de verdere ontwikkeling van ons Voetbal.nl platform, terwijl PXR zorgt voor een optimale invulling van de commerciële advertentie mogelijkheden."
De samenwerking gaat per 1 augustus van start. Adverteerders die geïnteresseerd zijn in de mogelijkheden kunnen contact opnemen met het mediasalesbureau NextDay van PXR via www.pxr.nl/adverteren.
PXR is een onafhankelijk Nederlands mediabedrijf dat het uitgeven van sterke merken met goede content combineert met mediasales, innovatieve technologie en events. Met Voetbal International en VoetbalPrimeur is PXR sterk vertegenwoordigd in voetbalmedia. De afgelopen jaren heeft PXR het portfolio uitgebreid met onder andere Bright.nl, Scientias.nl en Autoblog.nl. PXR is met meerdere merken actief op het gebied van sport, lifestyle, technologie en automotive.
Voetbalmedia is een dochteronderneming van de KNVB en gericht op het (laten) ontwikkelen, (laten) beheren en (mede) exploiteren van voetbal-gerelateerde websites, mobiele en overige platformen, waaronder Voetbal.nl. Via haar Voetbal.nl app en website bereikt Voetbalmedia wekelijks honderdduizenden voetballiefhebbers, van spelers en trainers tot ouders en fans van alle leeftijden.